Windows baserede elektroniske Point of Sale løsninger for de uafhængige forhandler

I dag med den nuværende detail klima og stadigt stigende konkurrence på high street, har behovet for et tættere billede af lagerbeholdninger og evnen til at opretholde bestanden på et optimalt niveau aldrig været større. I mange år har uafhængige detailhandlere påberåbt sig de trofaste kasseapparatet og «havde en rimelig bestand stilling»

Moderne EPOS Sytems (elektronisk Point of Sale) giver mulighed for større effektivitet og kan forbedre alle runde margener. Indbygget lagerstyring tillader forhandlere at lokalisere dårligt fungerende produkter/leverandører/personale og mulighed at rette op på eventuelle problemer.

Mange Back Office programmer har mulighed for at enten link direkte til leverandøren hjemmesider eller til e-mail/fax indkøbsordrer gennem direkte. Det betyder, at langt mindre tid er taget med administrative opgaver.

Systemer giver virksomheder at integrere data fra EPOS med data fra håndholdte scannere, hvilket betyder, at du kan spore barcoded produkter på rejsen fra dine leverandører til lager til butik til det sidste punkt i salg. Du kan derefter identificere, hvor varer opbevares, sammenligne effektiviteten af forskellige leverandører og deres leveringstider – og forbedre resultaterne.

Opbygge en database over kunder, gennemgå deres udgifter mønstre og køre markedsføring kampagner baseret på kunde tilbringe historie eller baseret på typen produkter købt historisk.

Med e-hale vinder terræn og under marked giver andel fra high street, linker dit EPOS system til din hjemmeside online-kunder med hurtig, opdaterede aktieoplysninger. Hvis bestanden løber ud, EPOS kan opdatere webstedet for at vise, at det er ikke tilgængelig og advare potentielle kunder, der vil være en forsinkelse i levering eller tilbyde et alternativ.

Du vælger det rigtige EPOS System?

EPOS gavner især organisationer med en stor produktion af varer til en stor kundebase. Jo større organisation de mere sofistikerede EPOS løsning bør være, men det kan ikke være nødvendigt for mindre organisationer til at investere i komplekse løsninger.

Software-baserede løsninger

Din eksisterende PC udstyr kan være i stand til at køre et EPOS program, koster omkring GBP 350. Ekstra hardware (printer, magnetkort læser, POS tastatur, tastelås, operatør skærm, Pengeskuffe og kundedisplayet) er stadig tilgængelig i plug and play form.

Softwarepakker forbinder EPOS til din regnskabssystem

Disse omkostninger omkring GBP 500 pr terminal. Men back office PC skal bruge sin egen software og du skal måske købe ekstra moduler for ekstramateriale som elektroniske midler Transfer (EFT), label udskrivning eller via fjernadgang. Denne tilgang kan være billigere og mere fleksibel end at købe en off-the-shelf system, men du kan brug for rådgivning om at sætte den op.

Enkeltstående EPOS systemer

Disse koste omkring GBP 5.000. Du modtager et specialiseret EPOS terminal, software, en printer og en netværksforbundet back office PC. Sådanne systemer har ofte XML- eller EDI links til at forbinde med din hjemmeside eller back-office-systemer. Dette ville være egnet til en virksomhed med en eller to detailbutikker, f.eks.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *