Stående fra mængden

Hvordan en lille virksomhed eller enkelte eBay sælger, der ønsker at få store en dag gør det? Svaret er nemt – de arbejder hårdt på at skille sig ud fra en allerede overfyldt felt skal have deres produkt, service og navn anerkendt før de andre.
Dette kan opnås på flere måder:
Først, er simpelthen har et bedre produkt end din konkurrence gør.
Næste, er at gøre det bedre og hurtigere end anden fyr.
Endnu er en anden måde at adskille dig fra mængden at levere dine varer på en måde, der skiller sig ud og huskes af modtageren.
Et eksempel herpå kunne være der er kasse med widgets er mere tilbøjelige til at blive husket først til re-Order tid, den ene, der ankommer i en almindelig brun kasse med klare tape eller den, der ankommer i en hvid boks, forseglet med røde, blå, grønne eller gule bånd? Naturligvis vil den hvide boks huskes fordi det er anderledes fra resten og givet nettoomkostningerne til kunden er relativt tæt, chancer er bedre husket pakken og virksomheden vil komme til at tænke på først derfor at få den næste ordre.
Når det kommer til at få gentagne kunder, er det ikke altid den bedste pris, der bringer folk tilbage for mere. Du kan oplade lidt mere, men hvis din samlede service er overlegen, og du får navn og/eller produkt anerkendelse, vil du få kvalitet kunder kommer tilbage som oppossed til dem, kun på udkig bund pris og der har tendens til at klage over mest.
Hvis din sælger over internettet, den første “hands on” indtryk din kunde får er når ordren er leveret. Det er her den første indtryk virkelig finder sted. Hvis pakken ankommer, ser lige, det udvider en aire af kvalitet, kan professionalisme og opmærksomhed for detaljer, der efterlader et uudsletteligt mentale indtryk på kunden uanset hvordan almindelige produkt være.
Når du har gæster opmærksomhed når pakken ankommer, kan de hjælpe men åbne jeres først for at afsløre indholdet. Kunden forventet aldrig sådan en iøjnefaldende pakke normalt få fikseret på det og bare nødt til at åbne den. Dermed ikke kun huskes emballagen, men så er dit navn. Chancerne er gode, at dit navn vil komme i samtale samt og eventuelt generere flere forretninger.
Afhængigt af dit særlige marked, kan yderligere varige indtryk gøres inde i pakken. Matchende eller kontrasterende farve silkepapir kan fremhæve varen som kan pakning peanuts. I stedet for hvid, pink eller grøn alene, kan du blande pink og grøn tilsammen for et anderledes look.
Hvis dine varer er afsendt i Paprør som plakater, illustrationer, tegninger eller stof, kan en stor indvirkning gøres med farvede rør i stedet for almindeligt kraft for lille ekstra udgift.
Det er en selvfølge at uanset hvordan farverige og imponerende din emballage kan være, det betyder intet det ikke er pakket ordentligt at ankomme i ét stykke.
Uanset hvem luftfartsselskabet er, UPS, FexEx, USPS, osv., kan du være sikker på, at dine pakker vil ride et utal af transportbånd, får kastet rundt nogle og vil falde ned mindst én mail chute undervejs. Du kan også være sikker på at i alle likelyhood, etiketten “Håndterer med omhu” ikke vil gøre en smule forskel for en pakke sidesorteringen hvis det er endda bemærket på alle.
Med sagde, du skal være opmærksom på hvad der er på indersiden af pakken samt udenfor. Vær sikker på at pakke ting med ovenstående punkt i tankerne. Bobleplast, løs fyld jordnødder, silkepapir, skum, og de andre forskellige typer af indre beskyttelse der er tilgængelige gør det nemt at gøre et godt job og få kunderne ordre leveres i ét stykke.
En aftegne sig stænk af farve får dig og dit produkt husket og hensigtsmæssig emballering vil få det der sikkert så alle er tilfredse i slutningen af dagen.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *