Private Label vand for gæstfriheden og Lodging industri

Gæstfrihed og indgivelse af industrien i USA Boomer med stærk vækst i samlede indtægter og gennemsnitlig pris pr. værelse. Uanset ydre faktorer såsom international terrorisme og den hurtige stigning i udgifter til brændstof forudser de fleste industri prognoser fortsat vækst i indtægterne.

Nylige undersøgelser viser imidlertid, at industrien lider et betydeligt tab i indtægter og overskud på grund af ineffektive differentiering af servicetilbud og branding. Denne tendens er de seneste fordi historisk hotel kunder har demonstreret mærkeloyalitet.

Private label drikkevand har vist sig for at være en kraftfulde, omkostningseffektive metode til at fremme kvaliteten mærke billeder og differentiere servicetilbud.

Mulighed for tabt

Gæstfrihed og Lodging industri spiller en stor rolle i den amerikanske økonomi med business rejsende alene regnskab for $40 til $50 milliarder i årlige indtægter. En nylig undersøgelse imidlertid konkluderer anerkendt forskning firma, at op til 20 milliarder dollar i ekstra indtægter tabt da hyppige rejsende ikke er loyale over for specifikke hotel brands.1

Denne indtægt underskud repræsenterer lejlighed mistede for rentabilitet og fortsatte pengestrøm for industrien.

Mærkeloyalitet betyder større overskud

De fleste analytikere og akademikere er enig, at loyale kunder udgør grundlaget for en succesfuld forretning på grund af nye salg omkostningsbesparelser, evnen til at sælge yderligere højere margin funktioner til loyale kunder og mund til mund eller uformelle henvisninger til nye Customers.2

Oprettelse og vedligeholdelse af mærkeloyalitet er derfor den strategiske målsætning om mange industrier med ingen undtagelse til gæstfriheden og Lodging industri. Som en undersøgelse konkluderede “loyale kunder er logisk kernen i en virksomheds mest værdifulde debitorgruppe.” 3 derfor, den overordnede vigtighed af kundeloyalitet kunne realistisk fordel eller hindre industrien selv.

Uden brand loyalitet virksomheder i industrien er tvunget til at konkurrere på grundlag af prisen i stedet for kvalitet; historien har vist at være en taber proposition.

Udfordring til de enkelte manager er den bedste anvendelse af ressourcer for at skabe det højeste niveau af kundeloyalitet. Dette gælder for Mid-Market hoteller samt store kæder og franchise.

Traditionel indsats er ikke længere effektiv

Belønning programmer og overlegen kundeservice er ikke længere nok at etablere mærkeloyalitet. Undersøgelser har konkluderet, at hoteller ikke at øge mærkeloyalitet på grund af manglende differentiering og traditionelle bestræbelser som belønninger og punkter programmer er blevet råvarer i industrien. Fordi de tilbydes af de fleste virksomheder i branchen, har belønninger programmer ændret fra service differentiatorer service krav og koste produktionsressourcer. Som et resultat, har nogle analytikere konkluderet at belønninger systemer og point programmer har bliver ikke mere end en omkostninger ved at gøre business.4

Som et resultat, er der øget bekymring at kunde loyalitetsprogrammer ikke at nå deres mål om at øge kundernes loyalitet og profits.5

Kundeservice og -tilfredshed er mindre en faktor nu i etablering og vedligeholdelse mærkeloyalitet, primært fordi konkurrence har skabt en kultur af exceptionel kundeservice. Undersøgelser har også konkluderet, at højt niveau af kundetilfredshed ikke garantere mærkeloyalitet medmindre konkurrenter ikke tilbyder det samme niveau af service.

Mange hoteller søger bedre måder at skabe kundeloyalitet og undersøger de iboende ønsker af individer til at være loyale over for mærker de er komfortable med. Alle branchens deltagere, skal om store høje ende hoteller eller Mid-Market virksomheder, udvikle mere effektive måder at udvikle og kommunikere deres brand udsagn.

Fokus på Design, tjenester og faciliteter til at opbygge Brand og loyalitet

At skabe en mindeværdig logi oplevelse og bedre skelne deres brand proposition investerer mange hoteller og franchise i nydesignet faciliteter, nye merværdi og teletjenester og en bredere vifte af faciliteter til at skabe brand bevidsthed og kundernes loyalitet.

Ifølge en nylig analyse af PricewaterhouseCoopers, er gæsterne på hoteller over hele landet nu mødt af et utal af nye faciliteter lige fra øget valg for checkout metoder til drikkevand af høj kvalitet og på værelset træningsredskab. Hoteller tilføjer og forbedring af faciliteter for at opnå gradvise indtægter, leve op til forbrugernes øgede forventninger og skaber kundeloyalitet gennem kvalitet branding.

Ud over at investere i nye tjenester og faciliteter skal en forenet og klar branding besked udvikles og formidles.

Design og Brand besked

Udvikle en effektiv brand besked er mere end at skabe et brand erklæring. Brand besked skal appellere direkte til følelser af kunden for at skabe varige mærkeloyalitet; og design er en af de mest kraftfulde værktøjer for offentliggørelse af brand. Det er vigtigt at forstå, at kvaliteten af design vil forbedre kvaliteten af brand besked og den resulterende mærkeloyalitet.

Derfor skal udvises ekstrem forsigtighed under brand design og kommunikation til at sikre, at mærke beskeden ikke er formindsket.

Private Label drikkevand

Private label drikkevand er et ideelt og effektiv måde at fremme et kvalitetsmærke. Det væsentlige, privat mærkning giver virksomheder mulighed at designe og udvikle en etiket med en brugerdefineret besked, hvilket resulterer i skabelse og fremme af et brand med en klar, høj kvalitet besked sammen med overlegen flaskevand. På grund af produktets flaskevand øjeblikkelig og varig karakter oprettes forbrugsmaterialer reklame der efterlader en varig besked i hovedet på forbrugerne.

Nogle af fordelene ved private label vand omfatter:

• En høj kvalitet, brugerdefinerede meddelelse oprettes, kan bruges eller sælges videre med fortjeneste.

• Modificerbare design og meddelelser afspejler begivenheder såsom turneringer og kampagner.

• Individuelle brugere, der ofte bærer vand med dem, som udvider fremme af produktet.

• Rent vand, der er populære og universelt accepteret som bidrager til et godt helbred. Meddelelsen af den private label når effektivt flere perspektiver som forbruget stiger og flere hoteller omfatter vand af høj kvalitet i faciliteter pakker.

• Effektiv omkostninger, der er lave og resulterer i en hurtig reaktion på brand besked.

• Forbrugsvarer reklame, hvilket skaber en varig besked og indtryk, der appellerer til forbrugeren.

Hvad skal man kigge efter i en Private Label vand leverandør

Der er en række private label vand leverandører, men de varierer betydeligt i kvaliteten af deres produktudbud. Der er tre områder for at undersøge, når du vælger en leverandør, som omfatter kvaliteten af vand, kvaliteten af label design og produktion og kvaliteten af kundeservice. Hver er udlagt på nedenfor:

Kvaliteten af vand

Høj kvalitet vandets sundhed og smag er kritisk for accept af af produkt og brand besked. Hvis vandet er af lav kvalitet eller smager dårligt derefter mislykkes branding. Den bedste kvalitet vand på markedet i dag er med renset ved hjælp af en destillation, filtrering og iltning proces, der fjerner alle urenheder, herunder alle giftstoffer og bakterier, som i sidste ende resulterer i en let, forfriskende smag.

Kvaliteten af Label Design og produktion

Etiket eller beskeden del af produktet er betydelig i produktionsprocessen, hvorimod dårlig kvalitet etiketter signal dårlig kvalitet og høj kvalitet etiketter signal høj kvalitet. Produktion af en dårlig kvalitet besked er spild af penge og påvirker negativt mærkeomdømme.

Det er meget vigtigt at erkende, at størstedelen af private label mulighederne i USA kommer fra vand forhandlere (ikke aftappere) med desktop-model “varme” (eller “termisk voks”) udskrivningsenheder. Disse “termisk” enheder har et kvalitetsniveau, der ikke kan sammenligne med selv forbruger-grade inkjetprintere, som er meget billige i både kvalitet og pris, typisk spænder fra $10-$20 tusind afhængigt af konfiguration. Selv om kvaliteten er faldet bruger mange virksomheder disse printere på grund af de lave omkostninger, som vil i sidste ende producerer dårlig kvalitet etiketter.

I skarp kontrast skal et kvalitetscertifikat, dvs, en, der ligner en top-hylde mærke, som du kan finde i din lokale gourmet købmand, være produceret med professionel kvalitet udstyr ved hjælp af professionel kvalitet trykning udstyr. Der er tre typer af print-udstyr, der kan producere en høj kvalitet mærke. Disse tre typer er som følger:

1. rotary offset litografi

2. flexografi

3. høj kvalitet digital presser

For fleste mindre kører (cirka 10.000 enheder), digitalt udstyr tilbydes af Heidelberg eller HP er den mest omkostningseffektive løsning, men i stedet for $10-$20 tusind, det minimum udstyr koster for disse professionelle løsninger spænder fra $750 tusinde til $1,25 millioner pr. station.

Disse kendsgerninger er meget vigtigt at forstå, når du vælger en private label aftapperen. Dem, der sælger lav kvalitet etiketter vil have dig til at tro, at intet bedre er tilgængelige på grund af de korte kørsler kræves af private label kunder. Men intet kunne være længere fra sandheden.

For at lykkes, skal etiketten være professionelt designet og produceret med materialer af høj kvalitet ved hjælp af en udskrivningsproces, der gengiver et høj-kvalitets resultat. Vandtæt laminering er også påkrævet for langvarig etiketter. Dette opnås nemt for en overkommelig kostpris ved hjælp af det rigtige udstyr til jobbet.

Kvaliteten af kundeservice

Design og produktion af privat etiket drikkevand er kompleks og kræver intens interaktion mellem kunde og leverandør. Kommunikation og en kultur af customer service excellence er en forudsætning for oprettelsen af en effektiv brand besked og et vellykket produkt. Uden en betydelig indsats af leverandøren til kundeservice, vil de branding øvelse mislykkes.

Vælg en seriøs leverandør til at udvikle dit kvalitet mærke tilbud og realisere større omsætning og overskud.

Noter

1. Brandimensions, Hotel Branding: ved hjælp af Online forskning til at Drive Innovation, 2006

2. Skogland, Iselin og Siguew, er din tilfredse kunder loyale?, Cornell Hotel og Restaurant Administration kvartalsvise, August 2004. p.222

3. Ganesh, Arnold og Reynolds, forståelse af kundebasen.

4. Aaronson, Jack, loyalitet kommer ikke fra et Program. , Maj 2005

5. Skogland, Iselin og Siguew, ibid., p.221

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *